lördag 22 januari 2011

På plats i Sterling

Ligger just nu i min sköna stora säng i mitt rum hos min hostfamily. Kom i torsdags kväll, och sedan dess har det varit fullt upp med matningar, skrik, joller, leenden och blöjbyten. Har även hunnit prata en del med mina värdföräldrar, ätit på en mexikansk restaurang och handlat mat (2 ben&jerrys för 6$!!!).


Det var en del strul med flyget när jag skulle ta mig hit, men jag kom fram och min värdmamma hittade mig på flygplatsen som tur var. Stannade på gyllne måsen också för att äta middag på vägen hem, ganska obligatoriskt när man är i USA. Har också ätit Oreos, muffins, skittles och mer ben&jerrys! Kommer vara en riktig tjock amerikan snart! Men det är såååå gott ;)


Imorgon ska jag laga svenska pannkakor tills när min värdfamilj kommer hem från kyrkan, det blir smaskens! Det kanske också blir en tur i till DC, vi får se! Nästa vecka är det fullt upp, värdmammans föräldrar kommer på tisdag inför tjejernas dop nästa söndag. Och även en del annan släkt, så det blir spännande att träffa dem! Blir antagligen också en tur in till DC för att träffa de andra svenska tjejerna från Orientation som bor runt om Washington.


Ha det bra där hemma! Kram :)
Längst upp på "Top of the rock" i NYC, det var magiskt, behöver jag säga mer? ;)


Taggade tjejer på väg in till NYC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar