onsdag 11 januari 2012

Julskyltning i New York

Hur var det nu då, har jag någon ursäkt för att jag inte har bloggat på närmare en månad? Neej, jag har bara inte orkat, förlåt. Men nu kör vi med bilder från New York innan jul och kanske även ett gäng bilder från jul och nyår också sen om jag har tid.


Juldekorationer på Macy's

Taxi i julgranen någon?

Zainy, Pernilla, jag och Jördis, bra gäng!

Sjukt snygg cykel!

Central Park<3 Man ser skridskobanan i bakgrunden


Julskyltning på 5th Ave

Cool affär som jag inte kommer ihåg vad den hette



Julgranen vid Rockafeller Plaza


Inget New York besök är komplett utan Times Square!
Blev ett kort men intensivt och mysigt sista besök i NYC på ett tag. Även om jag inte vet när jag kommer komma tillbaka, så vet jag ATT jag kommer tillbaka. Hur många gånger jag än är i NY så kommer jag aldrig att känna mig "klar" med staden. det finns mer att göra och se och upptäcka, men det får bli en annan gång. Nu tackar jag för mig och gör mig redo för nästa äventyr!

2 kommentarer:

  1. ÄLSKAR din mössa, snyggaste ever juu!!! :D

    SvaraRadera
  2. TACK!! Den är supermysig också, win win liksom! :D

    SvaraRadera