tisdag 15 mars 2011

The last couple of days

Efter att ha varit sjuk halva veckan kände jag att jag behövde komma ut ur huset i lördags. Så jag åkte hem till Pernilla som också varit sjuk. För att inte fastna i degträsket bestämde vi oss för att åka ut på hus-sightseeing, med andra ord, leta efter riktigt stora hus. Vi hittade några stycken, men vi hade ingen STÖRRE lycka (höhö). Sen åkte vi till Starbucks för en härlig kopp kaffe i den sköna solen och gratis mini-cupcakes. Vårkänslor!

På kvällen åkte vi hem till Lisa som hade födelsedagsmiddag med svenskt tema, sjukt trevligt! De skulle vidare ut sen, men eftersom både jag och Pernilla varit sjuka bestämde vi oss för att skippa det och jag åkte hem och kröp ner i sängen med Desperate Housewifes istället.

Söndagen spenderades med Maria, vi solade och busade lite med hennes hundar hemma hos henne innan vi åkte iväg till Fair Oaks Mall för att möta upp Sara för lsen lunch/ tidig middag på Cheesecake Factory. Vi hann även med lite shopping. Jag fick med mig ett par beiga shorts hem från Forever 21.

Igår var Pernilla hemma hos mig på förmiddagen, vi gick en långpromenad i solen med Annika, Julie var hos läkaren med Sarah, och sen blev det lunch på Vapiano, mums! Åkte och tränade på kvällen för första gången på en och en halv vecka, men var inte riktigt i toppform än kände jag. Blev bara en halvtimmes step innan jag åkte hem. Idag har jag träffat Marieke på Starbucks och fått höra allt om hennes och Nevinas resa till Bahamas, fett avundsjuk! Nu är det dags att göra mig iordning och åka iväg och äta middag på Cheesecake factory-igen. Lisas riktiga födelsedag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar