torsdag 10 mars 2011

Sjuk

Igår vid lunch, efter en trevlig skypning med världens finaste Maja, började jag känna mig lite yr. Gick och lade mig och trodde att det skulle gå över om jag bara fick sova några timmar, men det slutade med att jag sov i princip hela dagen och sen hela natten också. Idag har jag kännt mig piggare, men inte tillbaka till hundra procent, och har spenderat dagen med att läsa och kolla på gamla tvserier. Tur att jag har sånna snälla värdföräldrar som bryr sig och låter mig vara sjuk och vila upp mig. Trodde jag skulle jobba imorgon iaf, för det känner jag mig pigg nog för. Dock visade det sig att min värdpappa skulle iväg på en grej  som han inte skulle hinna tillbaka från innan jag slutade och därför tar han tjejerna med sig och ger mig en extra dag att vila. Tror min kropp sa ifrån det som mitt huvud vetat ett tag men inte velat ta in, jag måste ta det lugnt och varva ner. Har ju för sjutton knappt insett att jag är här än. Blir en lugn helg, jag behöver det!

2 kommentarer:

  1. Jag får så dåligt samvete att jag inte ens fixat skype på min dator än :( Det har inte blivit av o den gången jag försökte krånglade det :( men nästa vecka kommer jag till pappa (där har jag en microfon) så då jävlar!

    SvaraRadera
  2. Krya på dej Rian!
    Börjar själv känna mej lite förkyld, men ska ändå vara barnvakt ikväll.

    SvaraRadera