måndag 7 mars 2011

Vår/sommar 2011!

Åh, nu börjar det bli spikat och klart med mina planer för våren! Här är vad som väntar som det ser ut i nuläget :)


26-27 mars NY med Pernilla, Alexandra, Victoria och Stina.
Vi åker buss tidigt på lördag morgon och sen hem igen på söndag kväll.

29-31 mars San Diego, CA med min värdfamilj. Vi ska hälsa på min värdpappas syster.

1-8 april Hawaii med min värdfamilj. Vi åker direkt från San Diego.

30 april-21 maj Tre lördagar med utbildning inför...

3-5 juni ... Niagarafallen. Vi kommer bo på Kanadensiska sidan, åker med flera andra Au pairer, bland annat andra Maria.

18-22 juni Michigan med min värdfamilj. De ska hyra ett lakehouse och hela släkten kommer vara där. Jsg åker hem på tisdagkväll/onsdag morgon.

22 juni U2 konsert i Baltimore. En av anledningarna till att jag åker hem tidigare från Michigan. Ska se dem tillsammans med Sofie, Louise och två andra tjejer.

24 juni Svensk midsommar. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men firas ska det iaf.

Snacka om att jag längtar!!


Snart är jag där!

3 kommentarer:

  1. Asså, Maria, jag blir SÅÅÅ avundsjuk!!

    /Melinda

    SvaraRadera
  2. Håller typ med Melinda lixom... Maria lever livet!!

    SvaraRadera
  3. Maria, vilken vår och sommar du har framför dig! Sjalvklart galet avundsjuk pa dig, bara det att du tagit och rest ivag pa din resa, till ett annat land oxh liv, där du inte känner en enda människa! NJUT! Puss, Maja

    SvaraRadera