onsdag 2 mars 2011

Saturday night

I lördags var alltså mina värdföräldrar borta hela kvällen, de skulle på nån reuniongrej från när min värdpappa var med i the Airforce nånstans, (stenkoll på läget va?)  

Hur som helst, det enda som jag riktigt brydde mig om var att huset var tomt, och att jag kunde bjuda över några vänner! Så efter en tur på Tysons med frozen youghurt i sällskap av Alexandra, Sofie och Pernilla åkte jag och Sofie hem till mig och började fixa middag. Pernilla och Marieke kom också efter ett tag och hjälpte till. Hade köpt massa grönsaker och färsk lax som vi blandade en sallad av och serverade med pasta, hur gott och fräscht som helst!

Vi åt och pratade tills halv elva, då skulle Marike iväg och hämta en kompis vid Metron och vi andra bestämde oss för att se på film. Blev en gammal disneyklassiker- Mulan. Vi upptäckte att det är Eddie Murphy som gör drakens röst, samma som gör Sid i Ice Age och Donkey i Shrek, han är helt underbar. Efter filmen var det läggdags, både Pernilla och Sofie sov över och jag och Sofie låg och pratade lääänge, väldigt trevligt.

På söndagen blev det IHOP- International House of Pancakes. Väldigt gott men kanske något överskattat och hyfsat dålig service, men mätta blev vi iallafall. Söndagskvällen spenderades hos Pernilla med massa snygga klänningar, en och annan stilig skådespelare i kostym och några gyllne statyetter- Oscarsgalan!


Daimtårta till efterrätt


I <3 Eddie Murphy


Oscars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar